יום שישי, 20 בפברואר 2009

Are you getting sick of me? Cause I'm getting sick of you.


טוב, זה הפוסט הראשון שלי במה שאולי (ואולי לא) יתהווה להיות בלוג שאני מעלה אליו מוזיקה שאני אוהב באותו רגע ושקצת קשה להשיג באינטרנט. למה אני עושה את זה? כי אין לי חיים ואין לי ממש מה לעשות חוץ מלהיות באינטרנט וגם פה כבר די משעמם לי. אולי אם אני אמצא חברים חדשים או חברה אני אפסיק לכתוב פה, אבל בינתיים הרווח הוא שלכם.
התכנון שלי זה להעלות בעיקר דברים שקשה למצוא באינטרנט, כי אני לא רואה טעם בלהעלות בפעם ה-700 תקליט של בלאק פלאג או אפילו של קורו. כרגע אני הולך להעלות רק דברים שיש לי בדיסקים, גם כי כל התקליטים שלי בבית של ההורים וגם כי אני מתעצל להבין איך לעשות ריפ לתקליטים.

בזמן האחרון אני שומע הרבה פופ פאנק וזה כיף. לעומת רוב האנשים שהתחילו לשמוע פופ פאנק בגיל מוקדם והמשיכו לדברים אחרים, אני התחלתי בגיל 14 עם תקליטי פאנק רוק משנות ה-70 שיצאו ב-500 עותקים ולא אהבתי שום דבר שהיה קצת יותר מדי מלודי ושלשום שמעתי בפעם הראשונה את דוקי של גרין דיי ואת התקליט הראשון של פרופגנדי. מה לעשות.
בכל אופן, זה התקליט השני של להקה שנקראת Hextalls מהעיר ונקובר בקנדה (שזה עיר שיצאו ממנה אגב הרבה להקות פאנק רוק טובות). נראה לי שהם התחילו לנגן ב-98 אבל אני לא בטוח וזה לא באמת חשוב. הדיסק הראשון שלהם יצא בשנת 2000, והתקליט הזה - Call It A Career - ב-2002. לאחרונה הם חזרו לנגן ביחד והוציאו אלבום שנקרא Call It A Comback ב-2008. לסולן יש קול מגניב וכל השירים ממש קליטים. מה יכול להיות טוב מזה? אה כן, שיש אפילו רגעים מרגשים בשירים. כמו רוב הלהקות מונקובר נראה לי שיש להם חיבה יתרה להוקי.
לפי מה שדויד אמר לי, האלבום הראשון הוא אפילו יותר טוב אז כשאני אקבל אותו אני אעלה גם אותו.

Hextalls - Call It A Career

תגובה 1:

  1. וי איזה להקה אדירה
    אתה יכול להעלות את שאר הדיסקוגרפיה?

    השבמחק