יום שבת, 7 במרץ 2009

We're not impressed with your macho stance, we're not impressed with the way you dance


טוב, אז כמו שהיה אפשר להבין מהפוסטים עד עכשיו, בגיל 13-14 הייתי חתול פאנק סקרן מאוד. דרך נוספת שהייתה לי להכיר להקות חדשות הייתה האתר worldwidepunk.com שכבר לא קיים לא מעט שנים. היו שם אינדקסים ענקיים של אתרים של להקות וסצינות מכל העולם ומה שהייתי עושה זה פשוט לעבור אות אות ברשימה האלפביתית ולחפש בדף ביטויים כמו "Hardcore Punk" או "Old School". דרך האתר הזה אגב גם נחשפתי בפעם הראשונה לעובדה שיש סצינת פאנק בישראל חוץ מהפאנקיסט האחד שלמד איתי בבית ספר. דרך קטגוריית ה-Scenes באתר מצאתי אתרים ישראליים כמו Rockin' Rat' שדרכו הגעתי לאתרים של נכי נאצה ו-USF והורדתי את האמפי3 הראשון והשני בחיים שלי - השיר של נכי נאצה "שונא חיי לילה" ושל USF "שתי גדות לירקון". כמה התאכזבתי לגלות קצת יותר מאוחר שרוב הלהקות הישראליות שהכי אהבתי לא היו קיימות כבר כמה שנים.
בכל אופן, חזרה לעניין - הייתי נכנס לאתרים של להקות ועובר עליהם בצורה סיטונאית עד שהייתי מוצא להקה עם שירים להורדה (רק לא בריל פלייר כוסעמק!). אם הלהקה הייתה טובה במיוחד הייתי גם שולח אימייל ומספר שאני מישראל ואוהב את המוזיקה בתקווה שישלחו לי דברים חינם, ולעיתים רחוקות באמת בכוונה לקנות את הדיסקים שלהם.
אחת הלהקות שיותר נכנסתי לעניין שלה הייתה The Assailants. להקה של ילדים (אני חושב שבערך בגילאי 15-19 בשנות קיומה של הלהקה) מפרבר של לוס אנג'לס. בזמן קיומם הם הוציאו שני "7ים, דיסק אחד, ספליט "7 ושיר או שניים על אוספים. רוב השירים שלהם הם שירי מחאה על כל מיני נושאים די קונוונציונליים (אופנה, שוטרים, מלחמות, אנשים אלימים בסצינה, אמריקה וכו') ולפעמים יש להם קצת ריח של שירי מחאה טיפוסיים ופשטניים של ילדים בני 16, אבל פה ושם יש גם ליריקה מעניינת ובכל אופן זה לא משנה כי המילים נשמעות טוב עם המוזיקה וזה מה שחשוב.
המוזיקה נעה בחלל שבין סטריט פאנק להארדקור פאנק. יהושע טוען שזה ממש נשמע כמו Good Clean Fun אבל לדעתי זה רק השירה שקצת דומה ואולי גם קצת מהמוזיקה. המוזיקה היא די לכיוון של אולדסקול אבל הסאונד מאוד מודרני.
כמנהגי בתקופה הזו, ניהלתי קשר לאורך זמן באימייל עם המתופף של הלהקה, מייק שלבורן, ודרכו קיבלתי גם את כל הדברים שהיא הוציאו אחרי הדיסק כולל עוד הוצאות של הלייבל של אחיו, מאט, שנקרא Violent Reaction Records ועליו גם האסיילנטס הוציאו את ה-"7 הראשון שלהם. בסוף דרכם של התוקפים מייק עבר לנגן בלהקה Street Trash שהיא גם להקה לא רעה.
לא מצאתי תמונה של העטיפה של הדיסק באינטרנט אז התמונה פה היא העטיפה של ה"7 הראשון (תודה לנועה הקטנה שבזכותה יש לי אותו).

The Assailants - Modern Techonology

כשחיפשתי עכשיו את הלהקה לא מצאתי הרבה מידע עליהם אבל גיליתי שמישהו העלה את ה"7 השני שלהם - Hate Machine - לאינטרנט, אז אני מוסיף קישור אליו:
The Assailants - Hate Machine

2 תגובות:

  1. טוב, כתבת פוסט כזה ארוך, השקעת..אז אני חייב להוריד.

    השבמחק
  2. בוקר,
    אתה יכול לשלוח לי את ההורדות של the assailants ?
    אני לא מצליח למצוא באינטרנט שום כלום.
    הקישורים הנ"ל הם גם מתים לחלוטין.
    lapanim8@gmail.com

    תודה ,אהוד

    השבמחק